بیماری خود ایمنی و درمان No Further a Mystery

Wiki Article

گرسنگی شدید، لرزش بدن و ریزش عرق، دلشوره و تپش قلب، فقدان تمرکز و خواب آلودگی، مورمور شدن اطراف دهان، پوست مرطوب و رنگ پریده، سردرد، گود رفتگی دور چشم‌ها و سست شدن زانوها.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که ما در مورد ژنتیک بیماری های خودایمنی می دانیم، سایر عواملی که می توانند باعث ایجاد خودایمنی شوند و اقداماتی که در صورت افزایش خطر ابتلا می توانید انجام دهید، مقاله ما ر ا بخوانید.

داروهای درمان نارسایی قلبی، آنتی‌هیستامین‌ها، داروهای ضد تشنج، داروهای ضد سرطان، دیورتیک‌ها و برخی دیگر از داروها نیز ممکن است باعث کاهش فشار خون شوند.

در این حالت کودک از ابتدای تولد نسبت به ابتلا به بیماری‌های عفونی و باکتریایی مصونیتی ندارد.

داروهایی که این افراد می‌توانند مصرف کنند به شرح زیر است:

شکل ۴: تصویر میکروسکوپی از گلبول‌های سفید  یک سیستم ایمنی چگونه کار می‌کند؟

نقص ایمنی اولیه زمانی بوجود می آید که نوزاد با کمبود یا عدم وجود آنتی‌بادی متولد شود.

اکثر افرادی که به فشار خون پایین مبتلا هستند نیازی به درمان ندارند. بااین‌حال، اگر افت فشار خون به طور ناگهانی شروع شود یا ناشی از یک بیماری زمینه‌ای باشد، پزشک درمان بیماری خود ایمنی بدن گزینه‌های درمانی مناسبی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در این شرایط حجم خونتان کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه فشار خون نیز کم می‌شود. در این وضعیت ممکن است پزشک برای کمک به افزایش حجم خون و مایعات، برای شما انتقال خون و تزریق سرم را تجویز کند.

مشاوره ژنتیک و انجام آزمایشات لازم: در صورتی که در سابقه خانوادگی شما بروز بیماری های خود ایمنی به تعدد دیده می شود، در اولین قدم به مشاور ژنتیک مراجعه کنید

اگر علائم فشار خون پایین همچون ادرار بیش از حد، تب، خستگی یا هر علائم جدی دیگری داشتید که به مدت طولانی ادامه داشت و برطرف نشد، مراجعه به پزشک ضروری است.

این گیاه در مناطق وسیعی از هند، مصر و خاورمیانه (از جمله ایران) می‌روید. این گیاه مصارف آشپزی فراوانی نیز دارد.

سیستم ایمنی بدن برای بقای انسان ضروری است. این سیستم، بدن را در برابر مهاجمان بیرونی مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و توکسین‌ها (مواد سمی تولید شده توسط میکروب‌ها) محافظت می‌کند.

در چرخه قاعدگی بیشتر زنان فشار خون بالا را گزارش می‌دهند، اما گاهی در این دوره ممکن است فرد فشار خون پایین را هم تجربه کند.

Report this wiki page